۳ پاسخ

اگه کمه ۱۰۰۰ باید بدی
تو سن بچتون روزی ۶۰۰ واحد د۳ مصرفیش هست یعنی ذخیره نمیشه، بنابراین باید هزار بدی که ۴۰۰ تاش ذخیره رو ببره بالا

ازروی ازمایش دکتربایدبگه مخصوصا ویتامین دی
شماکه پول دارورومیدی پس زیرنظرباشه بهتر

بنظر من باید آزمایش بدی دکتر براساس مقدار کمبود بدنش بده . من ۱۰۰۰ یه روز درمیون باید بخوره . اول رفتم ۱۲۰۰۰ گرفتم هفته یبار اما بدمزه بود نمیخورد تا رفتم دکترو ازمایش اصلا دوزش فرق میکرد کمبودش فرق میکرد این چیزارو نباید سرخود داد حتما باید از رو ازمیش داد

سوال های مرتبط