۶ پاسخ

خودت خوبی پرنیا خوبه

سلام عزیزم ما هم خوبیم شکر خدا یزدیم هنوز

سلام عزیزم خوبی پرنیا خوبه
ماهم خونه ایم جایی نرفتیم
من و نیکان هم سرما خوردیم صدامون در نمیاد

سلام فاطمه جان
خداروشکر خوبیم ما
خودت چطوری؟

سلام عزیزم خوبی
ماهم خداروشکر خوبیم اصفهان خیلی این دوروز صدا میومد ولی خب انگار ک اون ترس اولیه رو نداریم نمیدونم چرا ی حس بلاتکلیفی ی حس پوچی فقط میگذرونیم
راستی من و آدرین سرما خوردیم و آدرین حتی آب هم نمیخوره لجبازی میکنه،

شکیبا صنم نسترن سحر

سوال های مرتبط