این بادکنک ۲ رو چجوری فوت کنم
توش نی نداره

تصویر
۲ پاسخ

اون جای قرمز نی یا خودکار باهاش فوت کن

من با پمپ بادی دستی باد کردم 😬

سوال های مرتبط