آره فکرش هم ترسناکه اما فعلا ایران داره میزنه شون ان شاالله همون پشت مرز به درک واصل بشن
نترس ایران زمینی خیلی قویه هیچ غلطی نمیتونن بکنن
مردم ما شجاعن هرگز ایران ما مث افغانستان و غزه نمیشه
خونتون باز سازی کردید؟ نترس اون برا جنگ ی اون شکل نی متاسفانه برا تجزیه اس کردها متحد میشن ک خداروشکر فعلا چیزی نشده و نمیگذاریم بشه
مگه چغندریم خودمون دیگه نمیتونیم حمله کنیم زمینی
از کجا میشنوی؟؟یعنی چی زمینی حمله میکنن؟؟
💔💔💔💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.