چرا زایمان نمیکنم هیچ دردی نمیاد سراغم😑😑

۳ پاسخ

من اون هفته معاینه شدم دهانه رحمم بسته بود. الانم هیچ علائمی ندارم.
اگه ۴۰ هفته رو پُر کنم سزارین میکنن یا طبیعی بنظرتون؟

منم هیچ خبری از اومدن نیست داره به ۴۰ هفته میرسه😢

منم اینجوریم واقعا نمیدونم چرا دردی ندارم چرا بچه نمیاد پایین 😮‍💨 چیکارکنم دیگه دارم کلاس زایمانم میرم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد