من اون هفته معاینه شدم دهانه رحمم بسته بود. الانم هیچ علائمی ندارم.
اگه ۴۰ هفته رو پُر کنم سزارین میکنن یا طبیعی بنظرتون؟
منم هیچ خبری از اومدن نیست داره به ۴۰ هفته میرسه😢
منم اینجوریم واقعا نمیدونم چرا دردی ندارم چرا بچه نمیاد پایین 😮💨 چیکارکنم دیگه دارم کلاس زایمانم میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.