دوستان،بیسکویت مادر با آب یزره بدم بهش ضررداره؟؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبی شما بیمارستان میلاد رفتین برا زایمان؟؟ چطور بود راضی بودین دکترتون کی بود ممنون میشم جواب بدین

من میدم با اب جوش یکم رقیق میکنم ن زیاد میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی