۲ پاسخ

اگر شیر مونده و بدوز بریز اینا رو مونده بو و مزه گند گرفته بچت بدش میاد ماساژ بده بدوش بریز اینارو ...و دوم اینکه بچت با استرس و ترس اگر داری تو بغلت نمیتونه شیر بخوره بچه از حال بد و انرژی منفی مادر حس بد میگیره اگر استرس جنگ و تزس داری دوش بگیر ریلکس کن بچت با حس خوب بغل کن شیر بده .این بچه ها از تو شکممون از استرس بیزارن و مثل برق گرفتگی استرسمون اذیتشون میکنه

چرا عزیزم.۸ ماهشه شاید گشنه نیس
غذای کمکیشو شروع کردی؟
خوب میخوره غذا

سوال های مرتبط