برای منم تا پنج ماهگی خورد، الان میزارم دهنش گاز میگیره، یادش رفته باید مک بزنه😂😂
چرا شیرخشکی شد؟؟؟
دیگه فکر نکنم بشه
تو دوستام برو تاپیکای مامان راستینو بخون ازش بپرس عزیزم
شیر شبش رو کم. کم قطع کن
شبا توخواب نمیخوره شیرخودتو
دستگاه شیر ساز بخر خیلی راحتی باهاش
نبایا من ی ماهه دیگ نگرف سینمو و خشکید اصلا امکان نداره برگرده شما ک دیگ۳ماهه
شیرخشک که خیلی راحت تره منم شیرخودمومیخورد یعنی شبا کمرم داغون میشد تایکی دوساعت فقط مک میزد ولی شیرخشک هم سیرش میکنه هم راحت تراه یه فلاکس آب جوشیده بزار یکی هم آب جوشیده خنک شده سریع بریزتوشیشه بهش بده دیگه ابجوش خالی نزارکه صبرکنی اون سردبشه آب سردهم بزارکه قاطیش کنی
پسر من تا 5ماهگی خورد الان سینه نزدیکش میبرم میخنده مسخره ش میاد 😁 شیر داری مگه
من دوتا بچه ی قبلیم شیر خودمو میدادم قشنگ تا خود صبح سینه ام دهنش بود خیلی اذیت بودم. برا این یکی دیگه شیر خشکی شد نهایت یکی دوبار بیدار شم برا درست کردن شیر. به نظرم خیلی راحتتره
سه ماه گذشته فکر نمیکنم دیگه بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.