۴ پاسخ

دل دردمیشه عزیزم

من هر دو بچم عادت داشتن با اب سرد بذم

دل دردمیشه بچه
دمای شیر باید ولرم باشع

هیچی نمیشه اگه از اول عادت بدی با آب گرم بهتره.
من زن داداشم آب جوشیده سرد همیشه داشت بعد باهاش برا بچه شیر درست میکرد.
با تینکه مادر خیلی حرص میخورد ولی خب بچشم عادت کرده بود

ولی خب حتما جوشیده باشه از قبل

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی