۵ پاسخ

من دوتا پریودو گذروندم اولیش ۸ روز بود دومیش ۴ روز .ولی کم و زیاد میشد

خوشبحالت ک انداختی کاش مال منم میوفتاد

اره خیلی خونریزی داشتم دوتا پریود اول

اولین پریود بعد سقط معمولا یکم سنگینه ولی تحمل کن بزار کامل خون ریزی کنی رحمت تمیز بشه

منم اینطوری بودم

سوال های مرتبط