برا من وا نرفت ولی خیلییی روغن میبره
خیلی حس سنگینی بدی داره بعدش
من درست کردم عالی شد ، موقع پخت عدس آب کم بریزید که با پختش تقریبا خشک بشه من یه تخم مرغ زدم و یک کم پودر سوخاری موقع سرخ کردنش
تخم مرغ کمتر باید بزنی عدس با گوشتکوب له کن اب پیاز بگیر
افتضاحه
منم هربلایی سرش اوردم وا رفت
چقد ک مواد حروم شد
اگر دونه دونه با قاشق بریزی مدل کتلت باز نمیشه
من درست کرده بودم کلا وا رفت
من سیب زمینی و آرد سوخاری هم میزنم
آب پیازو باید بگیری ۲تا تخم مرغ بزنی وانمیره مامانم مغز گردو کوبیده شده هم میزنه خوشمزه میشه
توی اینترنت بزن
خیلی خوشمزه درست میکنه
ارد بزن یا ارد نخودچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.