۷ پاسخ

مرسی شیرخودمو ک بدوشبم توشیشه دردمای محیط چندسالت میمونه؟

دوساعت

1ساعت

خیلی سرد نباشه بهتره ولی اگر بتونی عادتش بدی شیر دمای محیط هم بخوره بهتره چون همیسه دسترسی نداری که گرمش کنی

اگر ازش خورده باشه یک ساعت اگر نخورده باشه دو ساعت

۲ساعت

یک ساعت

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان هلیا ☀️🩷 مامان هلیا ☀️🩷 ۱۰ ماهگی