۱۲ هفته بهترین موقع هست
من ۱۱هفته و۵روز رفتم سنو رو دادم مشکلی نبود ولی آزمایش رو که دادم بعد ۳روز زنگ زدن گفتن سن بارداریتون کمه و مشخص نی یه هفته بعد بیا و باز تکرار کن
من یازده و پنج روز رفتم توی ۱۲هفته بودم
12 هفته و ۳ روز برو عزیزم
۱۲هفته و یکی دو روز
12هفته و ۳ روز
صبح میری سونوگرافی وقتی جوابشو گرفتی میبری آزمایش میری آزمایش میدی
۱۲هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.