۶ پاسخ

منم بخدا دو شب خابید ۸ونیم رو سرم بیدارشد مغزم نمیکشه دیگه

پسرمنم شیطون ما فک میکنیم طبیعی نیست منو میزنه ی دوسه تا حرف فحشم یادگرفت میگ گوش نمیده اما میکن طبیعیه فقط سربه سرش نباید بزاری ما از بس داد زدیم اینجوری شد

من بچم دو سال و سه ماهشه،دیشب ازساعت ۴ بیدارشد یه کله گررررریه کرد تااااساعت ۷. الان از سردرد دارم میمیرم.همه گریه هاشم فقط برا نازکردنه.بخاطر جنگ اومدیم شهرستان وقتی دورش شلوغه شبا روانیم می‌کنه بسکه نازمیکنه و گریه الکی میکنه

اره شیطونن از دیوار راست بالا میرن

پسر منم همینه اقتضای سنشونه یکم صبوری کن انشاالله این مرحله هم میگذره

الان اوج شیطونیشونه دیگه ،تا سه سالگی همینه

سوال های مرتبط