نی نی منم دختر شد💕😍
ایشالله هرکی بچه میخواد خدا دامنش سبز کنه🫂

۹ پاسخ

خدا برات حفظش کنه خوشبحالت آرزو دارم بچم دختر باشه دعا کن برام سونو آنتی برام حدس بزنن خیلی استرس دارم

ای خداااا
منم دخمل میخاممم🥹

سلام مبارک باشه منم دوشنبه رفتم انومالی گفت دختره انتی هم گفته بود دختره

خدا حفظش کنه گلم
آنتی اول که رفتی هم گفت احتمالا دختره؟

انتی احتمال داد برات ؟
خدا حفظش کنه عزیزم

خدا برات نگهشداره رفتی انومالی؟؟؟

مبارک باشه عزیزم
منم پریشب رفتم سونو بم گف پسرع🍬💙
هم دارم میگم خدایا پسرا فضولن بخصوص اگه ب باباش بره
حالا ک پسر دادی بیزحمت صبرشم بده🤣

ایشالا بسلامتی .منم انومالی دادم دختر شد😍

خدا برات نگه داره عزیزجان

سوال های مرتبط