خدا برات حفظش کنه خوشبحالت آرزو دارم بچم دختر باشه دعا کن برام سونو آنتی برام حدس بزنن خیلی استرس دارم
ای خداااا
منم دخمل میخاممم🥹
سلام مبارک باشه منم دوشنبه رفتم انومالی گفت دختره انتی هم گفته بود دختره
خدا حفظش کنه گلم
آنتی اول که رفتی هم گفت احتمالا دختره؟
انتی احتمال داد برات ؟
خدا حفظش کنه عزیزم
خدا برات نگهشداره رفتی انومالی؟؟؟
مبارک باشه عزیزم
منم پریشب رفتم سونو بم گف پسرع🍬💙
هم دارم میگم خدایا پسرا فضولن بخصوص اگه ب باباش بره
حالا ک پسر دادی بیزحمت صبرشم بده🤣
ایشالا بسلامتی .منم انومالی دادم دختر شد😍
خدا برات نگه داره عزیزجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.