نان ۳ جایی نیست.
جایگزین چی بخرم؟

۷ پاسخ

ب این خانم پی بده شاید بتونه بفرسته

تصویر

اولین باره نان گرفتم بچه هام اصلا دوست ندارن.

همون 2 اینا پیدا کردی بده جایگزینشم بهش شیر پاستوریزه داغ کن با کمی نبات که هم شیرین باشه هم اسهال نشه بخوره وعده های غذاییشو بیشتر کن که بچه بیشار با همون غذا سیر بشه

گیگوز

گیگوز ۳ بخر

۲ و حتی ۱ هم میتونی بگیری

عزیزم تونستی ۲ بخر منم اپتامیل ۲ دارم میدم فقط یخورده ویتامین هاش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی