طبیعی
ولی شما دستگاه بزاری فک کنم بهتر باشه برات
طبیعی مطمئن ترینه بنظرم... ما چهارسال طبیعی جلوگیری داشتیمچون من با کاندوم عفونت میکردم دکتر گف ب لاتکس حساسیت داری... قرصم ک عوارض داره..و دستگاه امتحان نکردم ولی مامانم با دستگاه جلوگیری دارن جوابه باز نمیدونم میگن بستگی داره ب بدنت بسازع یا ن... بعد طبیعی اگ خیلی سفت و سخت میخای لوله های شوهرت یا خودتو ببندی😐😐
دستگاه
کاندوم و قبلش تست بگیر پاره نباشه و اینک حتی باااینک کاندوم هم دارید به شوهرت بگو بکشه بیرون همون موقع که خیالت راحت باشه
من دکتر گفت حتی اگر دستگاه هم گذاشتی باید طبیعی هم جلوگیری کنی
کلا اگر نمیخوای بچه دار شی از هر روشی استفاده میکنی طبیعی هم جلوگیری کن که خیالت راحت باشه دستگاه و کاندومم بخاطر این باشه که اگر خدایی نکرده قطره ای ازدستتون در رفت جلوشوبگیره
سلام تاپیک قبلی منو حتما بخونید
کاندوم کدکس خوبه فقط
منکه میخام ایودی بزارم
طبیعی جلوگیری کن مثل من تو هفت ماهگی بچت دوباره حامله بشی مثل من بیچاره بشی برو دستگاه بزار پیش دکتر خوب😂😑
من ایودط دارم
جاری من با دستگاه بارداری خارج از رحم شد
عزیزم دستگاه رو برو بزار بعد بازم اگر میتونی یا کاندوم یا قرص مصرف ون که خیالت راحت باشه اگر به هیچ وجه نمیخوای
دستگاه بذار در کنارش طبیعی جلوگیری کن
به نام خدا
ببل شوهرتو ببر🤣
من قبل بارداری چهارسال با کاندوم جلوگیری کردم بعد بچهها هم همینطور بهترین روش همون کاندومه
ندادن
هیچکدام
کاندوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.