خانوما خرم اباد حالتون خوبه😩

۵ پاسخ

نورآبادم‌ زد😩😩😩

واییییییییییی خیلیییی صدا بدی بود

دوبار وحشتناک ژاندارمری سخره ای رو زدن . الانم نیم ساعته جنگنده تو آسمونه نمیره لعنتی

با صدا ج.نگ.نده بیدار شدم..
استانداری و زدن چند دیقه پیشم کرج و ترکوندن

چیشد بازم زدن؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🫀🖇 مامان آیهان🫀🖇 ۲ سالگی
مامان آیهان🫀🖇 مامان آیهان🫀🖇 ۲ سالگی
مامان دیان مامان دیان ۳ سالگی
مامان آیهان🫀🖇 مامان آیهان🫀🖇 ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی