دخترا برای اسپرم کم چی خوبه چکارکنم

۴ پاسخ

بهترین چیز اینه بره پیش دکتر اولوروژی چون هر کی یه دارویی استفاده می‌کنه نمیشه شما هم همونا رو مصرف کنین بره ویزیت بشه بهش دارو میده

عکساشو نتونستم اینجا برات بفرستم
اسماشو مینویسم برات برو از داروخونه بگیر ویتامینه که مخصوص تقویت اسپرمه هر روز باید تا ۳ماه مصرف بشه .
ویتا هی کانسپشن عکس اسپرم داره روش و پاینم یه کوچولو عکس پدر و بچه روزی یکی بعد ناهار
قرص بعدی بلومکس که تو قوطی هست اینم عکس اسپرم داره روش داخل ۶۰ عدد قرصه اگه خواست فقط برای یک ماه بگیرین ۳۰تاشو بخرین ،روزی یکی بعد شام
قرص بعدی کیوتن و سلنیوم که یه قرصه با همه مال برند نوتراکس روزی یکی بعد ناهار
بعدی هم سوزین ۲۵ صبح ناشتا باید خورده بشه.
۲تای اول مولتی ویتامینه که تمام ویتامینا رو داره مخصوصا ویتامین های تقویت اسپرم که اکثر داروخونه ها دارن ونیاز به نسخه نداره روشو بخونین یا از خود داروخونه بپرسین توضیحات کامل بهتون میدن خیلی قرصای خوبیه من برای همسر خودمم گرفتم . ولی دوتای دوم رو نمیدونم .
ولی حتما ۳ماه باید مصرف بشه

من همکارم اسپرم همسرش ضعیف بود ، شکلشم مشکل داشت، حرکتاشم کم بود چندتا قرص داده بود دکتر بهش گفته بود ۶۰ ۷۰ درصد با همینا مشکلت حل میشه . ۳ماه باید مصرف کنه بعد ۳ماه تاثیرش روی اسپرم میاد که تو اون ۳ماه دوم دوستم باردار شد با این که دکترای دیگه گفته بودن فقط عمل

رفته دکتر، دلیلش چی بوده؟

سوال های مرتبط

مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری