مگه شرایط چ ربطی ب واکسن داره؟
اتفاقا بزن ک بعدا کم نیاد
سلام انشاله شنبه
من شنبه میخام بزنم امروز 18 ماهه شد
البته نمیدونم کدوم شهری اوضاع چطوره اونجا الان خودت بهتر میدونی
منم نزدم اگه باز بود شنبه میزنم به قول شوهرم میگه باز الان وضع بهتره ادم نمیدونه یکماه دیگه چی قراره بشه شاید دیگه از خونه هم نشد بیایم بیرون
شنبه بزن دیگه فعلا شرایط همینه حداقل بدن بچه ها واکسینه شده باشه برای روزهای پیش رو
من دیروز زدم با یه ماه تأخير
بزن . سختیش فقط یکشبه راحت میشی تموم میشه میره
بزن بنظرم زیاد سنگین نیست یه روزه جمع میشه میره
نزن بزار وضعیت اوکی بشه بعد بچه اس معلوم نیست که بدنش به چی واکنش نشون بده
نه نزن
بذار اوضاع اروم شه دیر نمیشه
منم یکماه دیرتر زدم نگران نباش
منم نزدیم همون شنبه باید میزدم که نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.