پسرم جز غذای سفره لب ب غذاش نمیزنه😐😐

۱۱ پاسخ

اینجا خیلی همه حساسن . بحرفشون نکن. همون غذای سفره بده. متنوع و مقوی ترم هس. مادرا و مادربزرگامون ب همه ی ماها از ۴ماهگی همه چی میدادن. بچه های قدیم سالم تر از بچه های ضعیف این دوره زمونه بودن و هستن

از اول نباید میدادین اون ب طعم عادت کرده حتما

ولی از الانم خیلی زوده همه چی بدی یا ادویه و نمک بدی معدش نابود میشه

ببین غذای خودتونو فقط زردچوبه دارچین نهایت پودر سیر برن ،فلفل و‌نمک و اینا نزن وقتی خوب پخت جدا کن واسه بچت اخر سر واسه خودتون نمک و اینا بزن غذایی که رب داره هم اخر سر جدا کن واسه بچت گوجه تو کره تفت بذه بزن به غذاش،الان من از غذای خودمون میدم ولی واسه بچم جدا میکنن قبل این مراحل واققعا هم غذاش مزه غذای خودمون و میگیره با یکم چاشنی کمتر

خب بهش بده چه عیبی داره،من همه چی میدم به پسرم دوس ندارم بدغذا بشه،حساسم نیستم بگم نه ادویه بش ندم فلان چیزو ندم

۳تا بچه داری اسماشون چیه

احتمالا قبل دادی طعمش تو دهنش مونده😂چون دختر من اونجوری نیست 😁مال تو بلاس 😘

مامان کباب ترکی .. خدا نکشتت هوس کباب ترکی کردم😂😂

پسر منم غذای سفره رو خیلی دوست داره

پس دیگه تو غذاهاتون ادویه و فلفل نزن کم نمک هم درست کن

خداروشکر کن
بچه من از هفت ماهگی لب به هیچی نمیزنه هیچوووو هیچ زورم میاد اینجوری میگین یکی بود بچش هر دوساعت شیر میخورد هی مینالید چقدر شیر میخوره درحالی بچه من هر هفت ساعت ده ساعت ب زور شیر میخورد ولی هی بهم میگفتم وااااای. اینهمه نگو نمیخوره نمیخوره

سوال های مرتبط