ببین عزیزم، اگه پسر بود این شکلی مینوشت Male یعنی مرد، وقتی کروموزم Y رو زده Not detected یعنی جنسیتش دختره
دختره جنسیت، منم سلفری دادم، جلو کرومزوم y نوشته یافت نشد ولی با توجه به تجربه من (nt گفت پسر، سلفری گفت دختر، یه سونو تو ۱۵ هفته گفت پسر 😑) تا آنومالی ندادی جنسیت رو مطمئن به کسی نگو، من لنگ در هوا موندم تازه ۱۷ اسفند می رم آنومالی
نوشته کرومزوم y نداره🤣 پسره بی y دختره دیگه
آنومآنومالی رفتین عزیزم؟
دختره عزیزم
دختر دوس داشتین؟
دختره عزیزم
من اشتباه دیدم
دادم یکی زبانش خوبه نکاش کرد گفت دختره
عزیرم بچت دختره
انشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد عزیزم، دختره خدا حفظش کنه براتون💓
شما دخترمیخواستین یا پسر؟بارداری چندمتونه؟
دختره
نوشته که کروموزوم y پیدا نشد در نتیجه نینی دخترههه😍
نه دختره
من ک متوجه نمیشم
جنسیت ننوشته انگار
پسره اره
از هیچکی نپرس.
اونجا که نوشته کروموزم y
جلوش چی نوشته معنیش کن دستت میاد جنسیت چیه.
ببین نوشته کروموزم Y دیده نشد یعنی پسر نیست دختره
مبارکه شبیه ازمایش سلفری منه خدارو شکر سالمه و دختره
دختره
چرا دکتر هیچی بمن نگفت؟!
اخرش پسره یا دختر؟؟؟؟
من ب همه گفتم پسره
اینم صفحه بعدی
دختره عزیزم
چرا دیگه
نوشته پسر
مبارکهه
نه عزیزم دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.