بچه ها مگه جنسیت بچه من پسر نیست؟؟؟؟؟

تصویر
۲۴ پاسخ

ببین عزیزم، اگه پسر بود این شکلی مینوشت Male یعنی مرد، وقتی کروموزم Y رو زده Not detected یعنی جنسیتش دختره

تصویر

دختره جنسیت، منم سلفری دادم، جلو کرومزوم y نوشته یافت نشد ولی با توجه به تجربه من (nt گفت پسر، سلفری گفت دختر، یه سونو تو ۱۵ هفته گفت پسر 😑) تا آنومالی ندادی جنسیت رو مطمئن به کسی نگو، من لنگ در هوا موندم تازه ۱۷ اسفند می رم آنومالی

نوشته کرومزوم y نداره🤣 پسره بی y دختره دیگه

آنومآنومالی رفتین عزیزم؟

دختره عزیزم

دختر دوس داشتین؟

دختره عزیزم
من اشتباه دیدم

دادم یکی زبانش خوبه نکاش کرد گفت دختره

عزیرم بچت دختره

انشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد عزیزم، دختره خدا حفظش کنه براتون💓
شما دخترمیخواستین یا پسر؟بارداری چندمتونه؟

دختره

نوشته که کروموزوم y پیدا نشد در نتیجه نینی دخترههه😍

نه دختره

من ک متوجه نمیشم
جنسیت ننوشته انگار

پسره اره

از هیچکی نپرس.
اونجا که نوشته کروموزم y
جلوش چی نوشته معنیش کن دستت میاد جنسیت چیه.

ببین نوشته کروموزم Y دیده نشد یعنی پسر نیست دختره

مبارکه شبیه ازمایش سلفری منه خدارو شکر سالمه و دختره

دختره

چرا دکتر هیچی بمن نگفت؟!
اخرش پسره یا دختر؟؟؟؟
من ب همه گفتم پسره

اینم صفحه بعدی

تصویر

دختره عزیزم

چرا دیگه
نوشته پسر
مبارکهه

نه عزیزم دختره

سوال های مرتبط

مامان نَواز🤰🧚‍♀️ مامان نَواز🤰🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد