ان شاءالله همه چی خوب پیش میره
مبارکه 🥺😍
نترس گلم درد نداره
با روش انژیوکت بگو سوراخ کنه برات
کسی میدونه چقد طول میکشه تا خوب بشه؟
منم خیلی میترسیدم حتی گریه م کردم🤦🏻♀️😅اماخداروشکرمتوجه نشد؛ اگردردداشت یا تب کردچندقطره استامینوفن بده بهش
دردش یک دقیقه اس عزیزمنگران نباش خیلی مراقبتش راحته
بسلامتی .عزیزم کلاهشو از کجا خریدین؟
نترس عزیزم زیاد درد نداره یه لحظه انجامش میدن تموم میشه
بسلامتی ایشالا😍🥰
مبارکش باشه. منم دیروز بردم. فقط خودش ترسید که دسش که گرفتیم. وگرنه پنج ثانیه هم طول نکشید. دردم نداشت. از دیروز تا حالام حتی گریه هم نکرده برا گوشش
مبارکا باشه .عزیزم سوراخ کردن گوش ک سخت نیست نترس 😘
عزیزم مبارکه تجربتو بگو بهم
من بردم دکترگوش دخترم سوراخ نکرد گف گوش هاش خیلی ریزه. ۶،۷ماهگی ببرم
اگ دیدی گریه میکنه شربت استامینوفن بدها تا اذیت نشه
عزیزم تجربتو میشه بعدا به منم بگی
منم میخوام تا عید ببرم دخترمو
مبارکش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.