خانوما فولیک اسید رو تا چند ماهگی باید بخوریم ؟

۹ پاسخ

تا سه ماهگی

من تا ۱۸ هفته خوردم

۱۶هفته

من بهداشت که رفتم دکتر گفت از قبل بارداری شروع کن تا سه ماهگی

الانم رو ویتامینم نوشته اسید فولیک داخلش داره

الانم دوهفته س ویتامین داد بهم

به من گفت تا ۲۰ هفته

دکتر من بهم گفت از هفته ۱۴قطع کن.بستگی به دکترخودت داره

من تا 16هفته مصرف کردم الان دکترم مولتی ویتامین اینا داد گفت دیگه مصرف نکنم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد