خانوما فولیک اسید رو تا چه وقت باید بخوریم

۹ پاسخ

تا وقتی دکترت اهن بنویسه معمولا تو ویزیتی که جواب ان تی رو ببری برات مینویسه

تا سه ماه اول بارداری

🙏🙏🙏🙏

مامان جوجوها سونو۱۲هفته رفتین نی نی هاتون چی بودن چون علام هاتون مثل من هستن میشه بگین؟

به من گفتن تاآخرچهارماه

تا آخر هفته ۱۶
بعدش قرص آهن میخوری

بعد ان تی رفتن دیگع دکتر جاش اهن میده

من بخاطر مینور هستم تا اخر باید بخورم

من تا ۳ماه خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی