اسید فولیک و باید تا کی بخوریم

۸ پاسخ

تا اول ۱۶

تا 16هفته

هر وقت دکتر بگه عزیزم

من 14 هفته دکترم قطع کرد

تا ۱۶ هفته

فک کنم ۱۸ هفته

من که از اول نخوردم
ولی تا سه ماه اول باید بخوری بعدش اسیدفولیک قطع میکنن آهن میدن

تا سه ماه اول بنظرم

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نورا🩵 مامان نیلا و نورا🩵 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری