خانما تا کی باید قرص فولیک اسید بخوریم؟

۴ پاسخ

برا من گفت هنچنان ادامه بده روفولیک ویتامین دی 3 فقط

برای من و همچنان گفت استفاده کنم

من اون هفته پیش دکترم بودم ۱۵ هفته بودم دیگ گفت فولیک اسیدو قطع کن
ویتامین و آهن کلسیم اینا داد بهم دیگ

سوال منم هست
میتوام از دکترم بپرسم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و نورا🩵 مامان نیلا و نورا🩵 ۱ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری