مامانا این قرص فولیک اسید تا کی باید بخوریم؟

۷ پاسخ

من تا ۱۴ هفتگی خوردم دکتر قطع کرد و مولتی ویتامین تجویز کرد؛حتما حتما با دکتر خودت مشورت کن

تا ۳ ماه اول فکر کنم باید بخوری بعد قرص عوض میکنه ویتامینای دیگه داره البته بستگی به بدنت داره

من تا هفته ۱۶خوردم بعد دکتر عوض کرد ویتامینامو

من تا 14هفتگی خوردم دکتر قطع کرد

تا هفته ۱۶میخوری بعد دکتر قطش میکنه بجاش قرص اهن میده ک اگر نیاز باشه همون قرص اهن یکم هم فولیک اسید داره

همچنان دارم میخورم

تا سه ماه بعد زایمان باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان نیلا و نورا🩵 مامان نیلا و نورا🩵 ۱ ماهگی
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری