خانما اسید فولیک تا کی باید بخوریم

۷ پاسخ

۳ماه اول

تا ابتدا ۴

من الانم میخورم 10تا مونده اونم تموم شه نمیخورم دیگ

من که دکترم هنوز برام داده استفاده کنم
هروقت خود دکتر صلاح بدونه قط میکنه

از دکتر بپرسید اینجا دارو رو نپرسید عزیزم چه کاریه؟

من یه هفته ای تموم شده دیگم نرفتم دکتر

تا هفته ۱۶ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی