۷ پاسخ

هنوز نرفتم پیش دکترم 10روز دیگه میرم اگ این 10روز رو بخورم چیزی میشه؟

منم میخورم روزی یکی

دکتر من توی ۱۳ هفته قطعش کرد ولی یه مکملی داد که توش فولیک اسید هست

اگه شرایطتون نرمال باشه ، وقتی دکتر آهن و مولتی ویتامین تجویز می‌کنه ، فولیک اسید رو قطع می‌کنه.

فولیک اسید ک میگن خیلی خوبه واسه بچه تا آخر بخوریم

منکه هنوزم دارم میخورم

تا اونجا كه من از دكتر پرسيدم هفته ١٦

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و نورا🩵 مامان نیلا و نورا🩵 ۱ ماهگی