تا وقتی دکترت صلاح بدونه
بستگی داره اگه مینور باشی یا کم خونی شدید داشته باشی دکترت بهت بگه بخور ولی اگه نه مشکلی نباشه ۱۶هفته قطع میکنن
تا وقتی دکترت بگه
من تا ۱۸ ولی ۱۶ کافیه
تا ۱۶هفته
۱۶ هفته
من هنوزم میخورم البته دکتر برام فم استایل مینویسه
من تازه قطع کردم کپسول فروفوت گاین میخورم
تا۱۴. ۱۵ هفته معمولا
من تا ۱۶ هفته خوردم بعدش دکتر قرصامو عوض کرد
تا ۱۶ هفته
بمن گفته از امروز قطع کنم و قرص اهن بخورم
تا چهارماه باید خورده بشه عزیز
بعد از این که دکتر براتون مولتی ویتامین نوشت دیگه باید قطع کنید.
ولی بازم از دکترتون بپرسین
تا 16 هفته
تا ۱۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.