سلام خانوما، قرص فولیک اسید و د۳ تا کی باید بخوریم؟

۸ پاسخ

فولیک وباید دکترت قطع میکرد ودی رو تاخر حتی بعدزایمان

من تا هفته ۱۶خوردم‌اکثرا اینطوریه

دکتر من که هنوز قطع نکرد فولیک اسید رو

من تا سه ماهه اول خوردم بعدش دکتر به جای فولیک قرص آهن داد

فولیک اسید تا ۱۶هفته د ۳تا اخر

سلام تو روبیکا گروه داریم برای خانومای باردار هر کس لینک خواست آیدی روبیکامو می‌ذارم پیام بدین لینک بدم


آیدیم @Rose12266

د۳ تا اخر، فولیک اسید دکترم گفت تا هفته ۱۲ بخور

د ۳ تا اخر فولیک اسید نخور دیگه تا ۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی