۱۰ پاسخ

سلام
دکتر من گفت
تشخیصم اینه تا اخر بخوری من کوالی فول میخورم

۱۲ هفته دکتر من قطع کرد

به من ک از اول همراه اهن داد گفت اینو بخور

فعکککک نکنم چون از هفته ۱۳ فولیک اسید منو قط کرد بجاش مکمل داد

آخر سه ماه قطع میکنن

تا آخر سه ماه

نه اصلا زياديش باعث بيش فعالى ميشه

تا ۱۶

نه من ١٨ هفته قطعش کرد

مگه هنوز میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری