قرص اسید فولیک رو باید تا پایان چند هفته بخوریم؟

۶ پاسخ

منم تا پایان ۱۶ هفته خوردم،بعدش قرص اهن باید بخوری

من تا پایان ۱۶ خوردم

من تا پایان ۱۷ هفته خوردم

بهداشت گفت ۱۶ هفته

من دکترم گفتم تا ۱۷ هفته

تا ماه چهارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوگل پسر😍💙 مامان دوگل پسر😍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی