خانوما قرص اسید فولیک و ویتامین د رو تا کی باید بخوریم

۷ پاسخ

دکتر من گف تا ۱۶ هفته

من تا ۱۳ هفته خوردم

من تا ۱۲ هفته خوردم و زمانی که رفتم واسه آن تی دکتر بهم گف قطع کن و بجاش اهن و کلسیم و مولتی ویتامین و امگا ۳ بهم داد

پس چرا بعضی ها تا ۱۲هفته میخورن

من تا ۱۶ هفته خوردم اسید فولیک رو

تا۱۶هفته عزیزم
از۱۶هفته بهت آهن و کلسیم میده

۱۲ هفته به بعد به جای اسیدفولیک قرص آهن میده دکتر.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد