خانما اسید فولیک و ویتامین D۳ رو تا کی باید بخوریم

۷ پاسخ

عزیزم اصلا نترس نخوردن این قرص ها یا سونو نرفتن به نظر من اصلا اشکالی نداره
فقط استرس نداشته باش بسپار به خدا
خواهر شوهر من ۶تا بچه داره سر هیچ کدوم نه قرص خورده نه سونو رفته

فعلا استفاده کن ویتامین دی و فولیک اسید چون این دوتا خیلی واجبه

اصلا تا ب حال آزمایش ندادی

چرا تا الان دکتر و سونو نرفتی

بستگی به نتیجه آزمایش هات داره هر دکتری بر حسب اونا میگه تا کی باید خورد مثلا من تا آخر بارداری و حتی دوران شیر دهی

ولی خب از پزشکتون بپرسید بسته به هر بدن و شرایط تجویز فرق داره

اگر اشتباه نکنم تا ۳ ماه بعد بارداری هم باید خورد

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا و نورا🩵 مامان نیلا و نورا🩵 ۱ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی