۵ پاسخ

من دکترم گفت دیگه نخور آهن نوشت برام

من ک دکتر دیگه ویتامین دی بهم نداد. قرص ففول داد ک اهن داره با فولیک اسید

اسیدفولیک تا ۱۶ هفته.
بعد بارداری دیگه دکترم ویتامین د نگفت استفاده کن

میگن تا ۱۶هفته ولی من ۱۵هفته دکترم گفت نخور مکمل های جدید داد

وینامین دی تا آخر بارداری
اسید فولیک تا غربالگری دومت

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری