مامانا اسید فولیک رو باید تا چن هفته بخوریم

۱۳ پاسخ

همون هفته ها اول

تا پایان ۱۶ هفتگی

من الان از پیش دکترم میام. گفت اسید فولیک و د ۳ رو همچنان ادامه بده. من الان ۱۲ هفته و ۵ روزمه

من تااخرش باید بخورم

تا هفته ۱۶بعد اون مولتی ویتامین میخورم

فکر کنم تا ۱۶ هفته اس
من این سری هم رفتم باز برام نوشت

به من گفت تا هفته ۱۶

معمولا از سه ماه قبل اقدام و سه ماه اول بارداری مصرف میکنن

تا ۱۶ هفته

بمن گفتن تا آخر بارداری

من تا ۱۵هفتگی خوردم

۱۶ هفته

اکثرا تا سه ماه اول بازم نظر دکتر

سوال های مرتبط

مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری