۶ پاسخ

بله میشه

اره اشکال نداره

آره بده‌ من هنوز دارم یک و دو رو قاطی میکنم میدم.

عه از یکسال باید سه بدیم

اره. من دو میدم. اتفاقا سه دادم اصلا سیرش نمیکرد و شبا بیدار میشد از گرسنگی. توی روز هم همین. باز شماره ۲ دادم راحت شد بچه

اره از هیچی بهتره باز

سوال های مرتبط