۱ نمیشه داد.. ولی ۲ میشه.. یا مجبوری شیرخشکشو عوض کنی ..چیزی که بهتر پیدا میشه بگیری
شهر ما هم نبود الان امروز تازه پخش شده به داروخونه ها.. هر داروخونه یکی میده ..بزور امروز ۳ تا گرفتیم از هر داروخونه یکی گرفتیم..بچم ۱۵ روز شیر گیرمون نمیومد نبود
منم کل قرچک باقراباد زیباشهر گشتم اپتامیل ۳ و ۲و۱ نیست😭😭😭
وای کدوم شهری ؟ منم امروز ۱۰۰ تا داروخانه پرسیدم دوتا گیرم اومد
همش ۱ داشتن ☹️
ببین شماره ۲ گیرت میاد بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.