۵ پاسخ

۱ نمیشه داد.. ولی ۲ میشه.. یا مجبوری شیرخشکشو عوض کنی ..چیزی که بهتر پیدا میشه بگیری

شهر ما هم نبود الان امروز تازه پخش شده به داروخونه ها.. هر داروخونه یکی میده ..بزور امروز ۳ تا گرفتیم از هر داروخونه یکی گرفتیم..بچم ۱۵ روز شیر گیرمون نمیومد نبود

منم کل قرچک باقراباد زیباشهر گشتم اپتامیل ۳ و ۲و۱ نیست😭😭😭

وای کدوم شهری ؟ منم امروز ۱۰۰ تا داروخانه پرسیدم دوتا گیرم اومد
همش ۱ داشتن ☹️

ببین شماره ۲ گیرت میاد بدی

سوال های مرتبط