خانما شنبه میرم سنو انتی ۱۲ هفته ۳ روزمه خوبه

۸ پاسخ

اره خوبه اگه نینی هم خواب بود یه نوشابه بخور برات بندری میزنه🥹😂

ببین بهت چی میگن درمورد جنسیت منم میام اعلام میکنم😁

من یکشنبه ۱۲ هفته و ۳روز میشم😁

اره منم سه شنبه ۱۲ هفته و ۳ روز میشم میرم

اره عزیزم خوبه، بسلامتی بری

بله عالبه

اره

دوست عزیزم
خوشحال میشم به گروه مامانای باردار داخل روبیکا بپیوندی❤️

https://rubika.ir/joing/JGIHHFGG0PWUNHWMQGZCBQPCHJWRMTJM

سوال های مرتبط

مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری