اره خوبه اگه نینی هم خواب بود یه نوشابه بخور برات بندری میزنه🥹😂
ببین بهت چی میگن درمورد جنسیت منم میام اعلام میکنم😁
من یکشنبه ۱۲ هفته و ۳روز میشم😁
اره منم سه شنبه ۱۲ هفته و ۳ روز میشم میرم
اره عزیزم خوبه، بسلامتی بری
بله عالبه
اره
دوست عزیزم
خوشحال میشم به گروه مامانای باردار داخل روبیکا بپیوندی❤️
https://rubika.ir/joing/JGIHHFGG0PWUNHWMQGZCBQPCHJWRMTJM
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.