۴ پاسخ

هعی خواهر کاش میشد بمیریم و دوباره اون زندگی‌ای که میخواستیم رو توش دنیا بیایم ولی حیف...

خدارو شکر همگی خوبیم

هیییی مردیم از استرس طفلی بچهامون ..
آیندشون چی میشه 😭😭

سلام عزیز،نه والا خوب نیستیم،ازبس صدا شنیدیم دیونه شدیم اصلا تمرکز ندارم کارهای خونه مو بکنم

سوال های مرتبط

مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۲ سالگی