شیرخشک آپتامیل ساده خوبه به بچم بدم؟

۳ پاسخ

اگر نفخ و کولیک نداره اره شیر خوبیه

من زیاد اطلاع ندارم ولی نان گرفتم
البته شنیدم اپتامیل بهتره

یا نان بدم؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی