نینی من هم ۳۷ هفته و سه روز بدنیا امد خدایا شکرت

۱۴ پاسخ

مبارکهههههههههههههه🩷😍😍😍

مبارکه عزیزمممم

مبارکت باشه عزیزدلم عکس نینی روهم برامون بذار😍🥰🤗

آخی عزیزم مبارکت باشه گلم خیرشو ببینی خوش قدم باشه انشالله😍

ای جانم مبارک باشه گلم 😍😍😍😍♥️ واسه منم دعا کن ♥️🌹

مبارکه مامان شدنت ،قدمش خیر برای همتون

مبارکه عزیزم چرا اورژانسی

کدوم بیمارستان بودی عزیزم

عکسش بزار😍

مبارکه 🥰🥰🥰

طبیعی یا سزارین

آخی به سلامتی ، سزارین ؟

مبارکه عزیزم.وزنش چقد بود

عزیزم بسلامتی ایشالله دستگاه نرف خداروشکر؟

سوال های مرتبط

مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی