۵ پاسخ

من دو ماهه گرفتمش،اولش پوشکش میکردم و هر نیم ساعت میبردمش تا تقربیا بیست روز،بعدش که یاد گرفت دیگه پوشک نبستم.کلا سه بار تو شلوارش جیش کرد.شبا هم پوشکش نمیکنم جیش نمیکنه

پسر من شلوارش خودش در نمیاره
پی پی داشته باشه خودش نمیگه
جیش داشته باشه خودش نمیگه
اما پوشک ام نمیراشت بکنم ی جوری گریه ها و جیغ های وحشتناک میکشید که خودش ام‌بی‌حال میشد
دیگه این رفتار از سه روز بعد تولد دو سالگی ایش شروع شد
منم تصمیم گرفتم اذیتش نکنم زمستون ام‌بود همش خونه بودیم
شب ها که تا صبح اگه سردیش نمیکرد خشک میموند
روز هام یک هفته اول هر نیم ساعت میبردم بعد تایمش شد هر یکساعت اینا
این وسط ها روز ها که هوا گرم بود یکساعتی می‌رفتیم بیرون و قبلش میگفتم که تو شلوارش بیرون رفتنی جیش نکنه
و میومدیم خونه و بعد میبردم سرویس و خودش خیلی خوب میتونست نگه‌داره
برای پی پی دردسر بیشتر بود یک هفته یبوست شد دیگه نه پوشک میخاست نه بدون پوشک بودن رو‌
براش شروع کردم از پی پی داستان سازی
تا راه افتاد
الانم که ۲ سال و ۲ ماهشه و من ۲ ماهه تو پروسه ترک پوشک ام
اگه خودم نبرمش برای جیش خودش اعلام نمیکنه
که من هر یکساعت میبرم موقعی که مایعات زیاد بخوره هر نیم ساعت میبرم
پی پی ام دستم اومده زمانش که کی هست یا از حالت چهره اش میفهمم و سریع میبرم سرویس و همونجا کارش قشنگ انجام‌میده
تنها مسئله من اینکه خودش اعلام نمیکنه و نمیتونه شلوارش در بیاره که اونم به زمان بیشتر فکر کنم نیاز داره تا بهتر یاد بگیره

بیا گلم

تصویر

عزیزم ببریش سرویس مثل ادم بزرگا میشینه ؟

من کامل نگرفتم ولی از این شورتای جیش گرفتم دوتا بیست دقیقه به بیست دقیقه میبرمش دستشویی شبم پوشک میکنم
ولی پی پیشو کامل میگه گاها جیششم میگه

سوال های مرتبط