۳ پاسخ

ممکنه رفلاکس باشه،اگه دیدی ادامه داره برو دکتر

وقتی بالا میاره از گوشه لبش میریزه یا حالت جهنده و پرتابی هست؟

منم همینطوره نمیدونم‌چرا

سوال های مرتبط