خریدارم 0911868225
من میدادمش عالی بود هم خوشمزه اس هم خوب میخورد وزنش خوب بود دیگه تا یه سالگی بیشتر ندادن بهش اونم ۳ تا یه سالگی دادن
من شیرخودم نیومد ثبت نام کردن
بعد به بچم ازاون شبرندادم آپتامیل میدم
عزیزم چطوری از بهداشت شیرخشک گرفتی؟
بچه ام ۸۰۰ گرم وزنش پایین تر از حد نرماله، چندین بارم دکتر بردمش ولی بهداشت روستامون زیر بار نمیره ک بهش شیرخشک یارانه ای بده. شیر خودمو بهش میدم.
بستگی به بچه داره برای بعضیا وزدن دهی خیلی عالی داره برای بعضیا نه به برادر زادم میدادن اوایل خوب بود بعد یهو لاغرشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.