شیرخشک بهداشت پاکت زرد وزن دهیش چطوریه؟

۵ پاسخ

خریدارم 0911868225

من میدادمش عالی بود هم خوشمزه اس هم خوب میخورد وزنش خوب بود دیگه تا یه سالگی بیشتر ندادن بهش اونم ۳ تا یه سالگی دادن

من شیرخودم نیومد ثبت نام کردن
بعد به بچم ازاون شبرندادم آپتامیل میدم

عزیزم چطوری از بهداشت شیرخشک گرفتی؟
بچه ام ۸۰۰ گرم وزنش پایین تر از حد نرماله، چندین بارم دکتر بردمش ولی بهداشت روستامون زیر بار نمیره ک بهش شیرخشک یارانه ای بده. شیر خودمو بهش میدم.

بستگی به بچه داره برای بعضیا وزدن دهی خیلی عالی داره برای بعضیا نه به برادر زادم میدادن اوایل خوب بود بعد یهو لاغرشد

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی
مامان آنیکا❤️ مامان آنیکا❤️ ۱۷ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۶ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی