۶ پاسخ

تغذیه توبارداری ربطی به زردی نداره زیاد.بیشتر پسربچها زردی میگرن وبچهایی که خونشون باخون مادر فرق داشته باشه البته همه درمعرضش هستن ولی بیشتراین بچها.من پسرم توتابستون دنیااومد خیلی گرمش میگرفتم وچون همش خواب بودحتی براشیرم بلندنمیشد زردیش خیلی خیلی رفت بالاجوریکه میخاستن خونشوعوض کنن ولی خداروشکربادستگاه اومدپایین دوسه روز بعدزایمان پوست بچه معلوم میشه گه زردی داره یانع ولی براپیشگیری.تندتند شیربده تادفعش زیادباشه عرق کاسنی بخور گرمیجاتو کمترمصرف کن

سلام شما کدوم بیمارستان زایمان کردین ؟ هزینش چقدر شد

من عرق کاسنی خوردم اواخر بارداری خاکشیر خوردم اب انارم خوردم باز پسرم زردی گرفت
ولی کم بود ۱۴

زرد چوبه تو غذا کمتر استفاده کن

دوماه قبل از زایمانتون توی آبی که میخورین عرق کاسنی بزارین دیگه بچه زردی نمیگیره

عرق کاسنی میخورم من

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد