من دوروزه پیش این مارک و زدم هاله کمرنگ بود،ویتاساین زدم امروز،منفی بود
نه دقیقه اتفاقا
مارک خوبیه فقط یکم کمرنگ تر کلا نشون میده من تو یه روز این مارک و مدیکور زده بودم این خیلی کمرنگ بود حالش
من با همین فهمیدم باردارم
منم صبح همین مارکو زدم منفی شد
بزن ببینیم🤩😍
برا من درست بود
فک نکنم گلم
مارک خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.