ازکی میشه پرتقال داد به بچه؟؟؟

۱۰ پاسخ

اگر‌رفلاکس نداره خیلی کم بده اما مرکبات خیلی نیازی نیس عجله کنی اسید معده رو خیلی زیاد میکنه باعث ترش کردن و بالا اوردن میشه

مرکبات از 9ماهگی به بعد

من چند بار دادم باعث میشد شدید بالا بیاره دیگ نمیدم

دکتر بمن گفت تا یکسالی میوه ممنوع، چون هنوز اسید معده شون کامل نشده
فقط سیب و مو. و گلابی مجاز

دکتر به من گفت تا یک سالگی اصلا مرکبات ندم حتی درحد مزه کردن. البته دختر زمینه آلرژی داره

من بهش میدم هروقت خودم بخورم
دوست داره

تنها میوه ای که زیر یکسال نباید بدی پرتقاله

من آبشو میچکونم تو دهنش میخوره

من بهش میدم

۸ ماه

سوال های مرتبط

مامان 💜 💞 AVIN 🧿 مامان 💜 💞 AVIN 🧿 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان آقا برسام مامان آقا برسام ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی